Warranty
گارانتی تعویض(وارانتی) چیست؟
وارانتی عبارت است از رفع مشکلات ناشی از مونتاژ و تولید (تعویض و تعمير کل محصول يا قطعات ان) است که خریدار نقشی در به وجود آمدن آن مشکل نداشته و این بدون پرداخت هزینه از طرف خریدار می باشد. در واقع موارد استفاده از وارانتی با گارانتی کمی متفاوت است.
تفاوت گارانتی با وارانتی چیست؟
در گارانتی امکان بازگشت وجه وجود دارد اما در وارانتی، شرکت تعهد تعویض کالا با نمونه نو یا نمونه مشابه با احتساب مابهتفاوت بر حسب قیمت روز را می دهد.
همچنین وارانتی دارای مدرک کتبی است.
کدام کالا ها شامل وارانتی میشوند؟
محصولاتی که ناگهانی دچار عیبی میشوند که باعث ایجاد اختلال در عملکرد آن میشود،شامل گارانتی می باشد. برای اطلاعات بیشتر، بند های ذیل را مطالعه فرمایید.
کدام کالا ها شامل وارانتی نمیشوند؟
- در صورت خراب شدن قسمتی یا کل محصول در اثر استفاده ناصحیح، آسیب دیدگی، و به طور کلی هر عملی که باعث ایجاد عیب در محصول شود، آن محصول خارج از وارانتی میباشد.
شرایط و ظوابط عمومی گارانتی تعویض(وارانتی) آکتینا سرویس
- دارا بودن کارت گارانتی با هولوگرام، کارتن با سریال یکسان با سریال مندرج در کارت گارانتی و اعتبار زمانی بر اساس تاریخ مندرج در کارت گارانتی از الزامات استفاده از گارانتی تعویض(وارانتی) آکتینا می باشد.
- گارانتی تعویض(وارانتی) شامل عیب و نقص های فنی ناشی از تولید یا مونتاژ محصول می باشد. لازم به ذکر است محصولاتی که در اثر اعمال باطل کننده گارانتی تعویض، معیوب شده اند، شامل وارانتی نمیشوند.
- محصول تحت پوشش، پس از بررسی و احراز وجود عیب توسط کارشناسان آکتینا، در بازه زمانی یک تا چهارده روز کاری، تعویض خواهد شد.
- هزینه و مسئولیت حمل محصول معیوب بر عهده مالک محصول می باشد.
- آکتینا سرویس هیچ تعهدی در قبال نصب،راه اندازی و یا تنظیم نرمافزاری محصول ندارد.
- آکتینا سرویس هیچ مسئولیتی را در قبال نصب،راه اندازی یا تنظیم نرم افزار محصول متعهد نمیشود.
- توجه داشته باشید تهیه محصول با گارانتی تعویض(وارانتی) آکتینا سرویس، برابر با تعهد رضایت صد درصدی با تمام شرایط و ظوابط مقرر شده توسط گروه آکتینا سرویس میباشد.
موارد خارج از گارانتی(مواردی که باعث ابطال گارانتی تعویض(وارانتی) محصول میشوند)
- نداشتن کارت گارانتی یا کارتن محصول.
- مخدوش بودن یا ناخوانا بودن کارت گارانتی،شماره سریال کارتن، سریال خود محصول و یا عدم تطبیق سریال محصول با سریال مندرج در کارت گارانتی.
- وجود هر گونه اثر ضربه فیزیکی،استفادهی ناصحیح،شکستگی،سوختگی،خراشیدگی،نوسانات برق،زنگ زدگی،هرگونه اثر رطوبت و آب به هر شکلی و صدمات وارده طی فرایند حمل و نقل.
- وجود هر گونه اثر تعمیر و دستکاری محصول توسط افراد غیر از کارشناسان آکتینا
هدف ما: خدمت به گیمرها
آمار خدمات آکتینا سرویس
مشتری راضی
محصولات تعویض شده
فروشندگان همکار
محصولات وارانتی شده
نیاز به استفاده از خدمات آکتینا سرویس دارید؟
در صورت نیاز به استفاده از خدمات گارانتی تعویض(وارانتی) آکتینا سرویس، لطفا با واحد پشتیبانی هماهنگ کنید. ما حامی شما هستیم 🙂